woensdag, augustus 30, 2006

Lang leve de telecom aanbieder

Ja hoor, dat heb ik weer. Als iedereen nog kan herinneren hoe ik uit mijn dak kon gaan tegen de UPC klanten klachten service over de spookrekeningen, dan kan je je voorstellen dat ik nu ook weer niet heel blij ben.

Wat is dus het geval, ik heb een DSL lijn van AT&T. Mooie promotie van de verschillende pakketen. Ik heb dus het AT&T Yahoo! High Speed Internet Pro Package. Wat volgens de website $17.99 zou kosten. Echter mijn eerste rekening geeft al weer een hoger bedrag aan.

En dan begint het gezeur. Het is ook altijd hetzelfde met die telecom boeren, als je iets wilt kopen, nemen ze heel snel de telefoon op. Maar als je iets te klagen hebt, dan geven ze niet thuis en hebben het opeens heel druk met andere klanten te helpen.

Ik bel dus lekker vanuit de auto, aangezien ik toch een uur in de auto moet zitten. Na een half uur krijg ik eindelijk iemand aan de lijn, en begin mijn verhaal. Ik kijk nog even op mijn klok, aha net over zessen. En wat denk je, de lijn wordt direct verbroken, en er wordt een automatische boodschap opgezet. Alleen tijdens kantoor uren bereikbaar. Daar zakt je broek toch van af...