dinsdag, april 11, 2006

Weer even terug in Nederland

Na twee maanden vliegen in San Francisco om van alles voor elkaar te krijgen voor mijn permanente verblijfplaats, ben ik weer twee weekjes terug in Nederland.

Het doel van mijn bezoek is niet alleen mijn appartement verhuren, als iemand nog interesse heeft graag een berichtje, maar ook nog wat kennis delen met het team in Nederland. Het is altijd weer leuk om oude collega's weer even te zien, en ook de wekelijkse update van hoe de business ervoor staat.

Ondertussen zijn mijn Opa & Oma 65 jaar getrouwd, dus dat kon ook niet ongemoeid blijven. Mooi feest gebouwd met de hele familie. Ook met de andere kant van de familie meteen de gelegenheid aangepakt om een diner te organiseren.

Ik kan echter niet wachten weer terug te gaan naar san Jose. s' Avonds stromen de berichten mijn Blackberry binnen. Het zenuwcentrum is wakker geworden en vragen om input voor projecten, Q3 product roadmap voor International etc. Denk je lekker even op de bank te kunnen hangen!

Zondag vlieg ik weer terug om dan eindelijk intrek te nemen in het droomhuis wat ik samen met mijn vriendin gehuurd heb.

Dan heb ik ook vast weer nieuwtjes op het meer interessante gebied voor de Emerce lezer, Stay tuned.