dinsdag, februari 21, 2006

Koopman spot verhuizing

Ik werd door een Nederlandse collega gewezen op het feit dat De Koopman een kort stukje geschreven heeft over mijn verhuizing van Nederland naar de VS. Wist niet dat dit nieuwswaardig was, maar goed een blog is een blog, geen krant. Leuk van Erwin dat hij ook dit soort feitjes weet te melden. Ik zal zeker proberen mijn blog up to date te houden met van alles wat ik hier mee maak en leuke nieuwtjes die nog niet zo snel over de oceaan gevlogen zijn. Hoewel dat wel mee zal vallen. "News travels fast" zeggen ze hier! De onderwerpen hebben zich tot nu toe vooral toegespitst op nieuws rondom eBay.nl of Marktplaats.nl. Ik zal nu veel diversere onderwerpen aansnijden. niet alleen over technisch nieuwtjes, maar ook over het leven in de VS. Link naar de posting: De koopman