maandag, februari 27, 2006

Kapper en update. MSN meeting

Eindelijk dit weekend naar de kapper geweest. Mocht ook wel, aangezien ik er absoluut geen tijd voor had gemaakt in NL vlak voordat ik wegging. Helaas zijn alle kappers over de hele wereld hetzelfde, ze zijn te knipgraag. Of te wel, mn matje is weer te kort. Mijn dagen worden tot nu toe vooral gevuld met de organisatie van een summit in Maart , waarbij we hier in San Jose een aantal van mijn internationale collega's mogen ontvangen. Ook het plannen van de verschillende ontmoetingen met onze partners gaat wel wat tijd in zitten. Morgen vlieg ik naar Seattle voor een dagje MSN. Daar krijg ik de kans een kijkje in de keuken te nemen van de produkten die Microsoft gaat lanceren de komende maanden. Verder heb ik een leuk vooruitzicht. 17 Maart komt mijn Fioontje hierheen. Heb vandaag een ticket geboekt voor haar zodat ze de laatste twee weken van Maart samen met mij hier kan rondkijken. Hoop dan ook tijd te kunnen vrijmaken om huizen te spotten. Dat zou mooi uitkomen zo vlak voor ik aan mn europeese rondreis begin. Dan is alles geregeld als ik terug kom. Kunnen we verder gaan met het plannen van de Juli summit in Talin, en heb ik misschien nog net tijd om in Juni naar China te reizen. Ik heb trouwens al een uitnodiging voor de voetbal wedstrijd Nederland-Argentinie. Onze HR manager is Argentijn. Weet nu niet of het zo'n goede uitnodiging is. Als Argentinie wint, ben ik zuur. Als Nederland wint, zit ik met een opgefokte argentijn in mijn buurt. haha Verder nog een leuk stel foto's kunnen maken in San Fransisco. Het bekende kiekje van de victoriaanse huizen. Wordt vooral door toeristen op de gevoelige plaat gezet. En natuurlijk de favoriete hang out van alle mannen... yeah right. Even binnen gekeken om een coca-cola te gaan drinken. Wat een laffe boel. niet eens een cola besteld, maar snel een lekkere Cinamin Dulce Latte Grande gaan halen bij de Starbucks. Wat zijn is die koffie toch lekker. Heb verder nog een filmpje live gezet op Google Video: link Moet nog geen Skydive club vinden in de buurt, maar denk dat ik toch meer tijd op het strand ga doorbrengen om te proberen te Kitesurfen. Het is hier bijna het hele jaar goed weer daarvoor. En dan heb ik niet elke keer een piloot nodig :D. Over twee a drie dagen zal ik een uitgebreid verslag doen van de strategic partner meeting van MSN, met foto's van hopelijk Steve B etc. op bovenste verdieping Nailpin.